Presidents Summit

Presidents Summit er en 2-dages konference , der har til formål at præsentere nogle af de dygtigste foredragsholdere. Der var 3000 deltagere på konferencen, der fandt sted i Lokomotiv værkstedet, der var et spændende og uformelt mødested, der ikke var så sterilt som at mødes på et andet hotel eller konferencested. Der var tænkt på økologi, men akustikken og netforbindelsen var dårlige. Årets tema var GROWTH i en tid med stor økonomisk usikkerhed pga Corona, øget behov for ledelses værktøjer og nye digitale muligheder.

Et andet vigtigt formål med konferencen var at netværk og finde nye samarbejdspartnere, investorer eller et personligt møde med andre. Der var opstillet mange faciliteter til at netværke, men desværre virkede den app, som skulle bruges til at lave aftalerne om møder, ikke den første dag.

Vi havde set frem til især at høre Alexander Osterwalder, som arbejder med forretningsmodellering og analysemodellen Business Model Canvas , som er en af de modeller, som jeg har arbejdet med på mit MBA studie. Han talte især om innovation dvs. nødvendigheden af at være innovativ og skabe en kultur, hvor der er tilladt og nødvendigt at begå fejl. Innovation indgår ikke i Business Model Canvas, som mere har fokus på virksomhedens ressourcer på forskellige felter (en slags udvidet SWOT analyse).

Presidents summit 2021

Presidents Summit er en 2-dages konference, der har til formål at præsentere nogle af de dygtigste foredragsholdere og danne nertværk mellem deltagerne.

Velkommen til jensens.dk

Her på jensens.dk fortæller vi generelt om digitalisering af arbejdsopgaver, opbygning af: økonomi procedurer, kommunikation, kunderelationer og ERP-systemer. Jensens.dk ejes af Frydenlyst Holding aps. Du kan her på siderne blive inspireret af nogle af de opgaver og kunder vores selskab M.O.A,R. Jensens arbejder med.

Jensens.dk ejes af Frydenlyst Holding aps, der er opkaldt efter gården Frydenlyst på Mols – vores unikke bopæl og firmabase fra 2005 – 2021. Vores firma blev stiftet allerede i 1989 og var en konsulent- og kursusvirksomhed, der arbejdede med rådgivning/ sparring, opkvalificering, træning og onboarding af medarbejdere, der arbejdede indenfor design, kommunikation, grafisk arbejde, web produktion og brug af nye medier.

Jeg kan bidrage til, at din organisation får opbygget en økonomisk struktur og opfølgningsprocesser, der er brug for i både den daglige drift, og som strategisk beslutningsgrundlag i en voksende organisation.

Hvad?
M:O.A.R Jensens arbejder med rådgivning og at få styr og faste rutiner af især mindre og opstarts -virksomheders- økonomi, administration og drømme om videre udvikling. Vi går ind og hjælper i en periode, hvor der egentlig er behov for en fastansat administrator/økonomi ansvarlig, men hvor der ikke er råd til en fast lønudgift. Men der er et behov for få styr på tingene.

Vi arbejder især virksomheder i IT og de kreative brancher.

Vi og vores samarbejdspartnere deler og sælger vores viden som konsulenter. Vi har mange års erfaringer med opstart og drift af virksomheder, og har stor viden om digitalisering, læring og forretningsudvikling. Vi indgår gerne i et konstruktivt samarbejde om optimering af forretningen og vil eventuet også at investere i virksomheden. Du ved det med selv at have hånden på kogepladen?

.

Lidt historie og baggrund

Frydenlyst er placeret lidt uden for Dejret Big City. .
Frydenlyst er placeret lidt uden for Dejret med udsigt over Aarhus og Knebel Vig

Jensens.dk ejes af Frydenlyst Holding aps, der er opkaldt efter gården Frydenlyst på Mols – vores unikke bopæl og firmabase fra 2005 – 2021. Vores firma blev stiftet allerede i 1989 og var fra starten en konsulent- og kursusvirksomhed, der arbejdede med rådgivning/ sparring, opkvalificering, træning og onboarding af medarbejdere, der arbejdede indenfor design, kommunikation, grafisk arbejde, web produktion og brug af nye medier.

Hvem er vi?

Svar: Vi er Hans Jørgen Jensen og Gitte Munk Jensen, der udgjorde et ideelt par, der var innovative, havde stor viden om læring og forretningsudvikling (Hans Jørgen). Og endvidere med økonomistyring, opbygning af kunderelationer og udvikling af en økonomiske strukturer (Gitte).

Historisk baggrund: Vi begyndte, da det kreative arbejde på reklamebureauer og grafisk produktion blev digitaliseret i begyndelsen af 90erne.. Vi var faktisk den første grafiske kursusvirksomhed, der så et behov for at opkvalificere/ omskole medarbejdere, der arbejdede med design, kommunikation og formidling på forskellige medier på reklame-, web- og mediebureauer. Efterhånden kom kursisterne ikke bare fra branchen, men også fra mange andre typer virksomheder.

Indhold: Virksomheden startede i et kollektiv, der blev indrettet med kursuslokaler og som et digitaliseret reklamebureau. Undervisningen var opbygget omkring produktion af “rigtige” opgaver og med krav om at deltagerne var aktive og bidrog med de kompetencer, som de hver især havde. I starten kaldte vi firmaet for jensens dtp-burerau og senere Jensens Kurser. Jensens blev på mange måder en pioner i branchen, og fik succes med at være first mover på området. Vi havde Jensens Kurser i 30+ år.

Salg: Vi solgte Jensens Kurser i 2017. Man fristes til at skrive på trods af, at vi arbejdede med et område og en branche, der var kendetegnet af en rivende teknologisk udvikling, Det var nødvendigt hele tiden at være på forkant med digitaliseringen og at se nye forretningsmuligheder.